Ny månad - Nytt internet

Har inte kunnat blogga det senaste på grund av att vårt internet här hemma har tagit slut och då blir det APLÅNGSAMT, men nu är det ny månad och vi har fått nytt internet och därmed går det snabbt igen och jag har därför möjligthet att blogga utan att få ett anfall som jag får när internetet är långsamt :)  
 
Hursomhelst, det senaste har jag inte hittat på något stort, i fredags var jag, Sandra, Marija och Marijas kompisar Ivet, Simon och Hanna ute. Vi gick till Berså, inte det roligaste stället jag har varit på men det blev ändå en bra kväll!
 
I lördags var det tjejkväll hos Linnsan som stod på schemat, hon fyller ju 18 till helgen så tjejerna från klassen var hemma hos henne och firade henne. Det bjöds på en jättegod sallad och glass och jordgubbar till efterrätt, GOTT! 
 
Annars har jag mest hängt med kompisar, hängt med syrran, solat och bara njutit av att ha sommarlov, härligt härligt! 
 
Och dum som jag är har jag inte tagit några bilder alls från allt jag gjort, trots att jag lovat mig själv, men jag ska bättra mig! Så länge bjuder jag på denna bilden: 
HAHAHA, det är sååååå jag!

Kommentarer
Postat av: Siri

Hurr durr, hej Jessica! :D

Svar: Heeeeej :DDDD
jstar.blogg.se

2013-07-07 @ 17:31:47
URL: http://fruktklister.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0