Barcelona - Hotellet

Nu är jag hemma igen, har haft ett par underbara dagar i Barcelona! Nu är jag helt död, gick upp klockan 4 imorse... Jag tänkte iallafall visa lite bilder på hotellet vi bodde på (orkade inte ta några egna, så jag snodde dem från hotellets hemsida) 
 
Hotellet hette Diagonal Zero och låg jättenära havet, och vi hade en fin utsikt över staden. Dock låg det inte jättecentralt, vilket vi trodde att det skulle göra. Pappa hade kollat lite fel på kartan så vi trodde att det låg precis i centrum, men det gjorde det inte. Men det gick så lätt att åka in med tunnelbanan så det var inga problem.
 
 
Hotellet hade en jättefin baksida med bar och servering. Dock hängde vi inte här speciellt mycket, men fint var det!
 
 
Såhär såg vårt rum ut, fast vi hade en dubblsäng som jag och Linnea sov i och en enkelsäng till Pappi
 
 
Här är en bild från toaletten, som ni ser är det ett fönster ut till sovrummet, så jäkla störande! Man vill ju ha det lite privat när man är på toa, inte ba: "hejhej, här sitter jag och bajsar..." Till slut löste Linnea det iallafall genom att hänga upp en handuk framför fönstret så att man fick vara ifred.
 
 
Och slutligen en bild på den älskade poolen! Helt klart det bästa på hotellet, det var så underbart att avsluta dagarna där i en skön solstol, med ett glas iste, en tallrik nachos och en god bok! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0