Skäret

Nu är vi äntligen framme vid Skäret i Skåne, Jag och Linnea tog bilen hit och pappa och Maria var redan här. Maria har nämligen sommarstuga här och de kommande dagarna kommer att spenderas här! Det ligger nära havet, trädgården är stor och Helsingborg ligger nära så jag tror att vi kommer få ett par kanondagar här, speciellt eftersom att vädret ska vara underbart! 
 
Just nu hänger jag i hängmattan, önskar att jag hade tagit med en bra bok, men jag skippade det efter som att jag ville prioritera att plugga körkortsteori, men det är ju sådär kul... Jaja, jag lär väl få mycket gjort iallafall! Ska också ringa till körskolan på måndag och boka in lite lektioner så att jag äntligen kommer igång med körkortet ordentligt.
 
Här nere finns iallafall bra internet så jag ska nog kunna blogga en del, yeaaaaah! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0