Hej världen

Jstar, Jess, Jessi, Jessilicious, kärt barn har många namn. Hur som helst, Jessica heter jag (som att någon som inte redan vet vem jag är kommer läsa min blogg...) och jag har nu bestämt mig för att skaffa en blogg. Anledningen? Jo, jag tänker som så att man gör så mycket i livet och på dagarna, men hur mycket av alla saker man gör kommer man minnas ordentligt om ett år eller två? Därför vill jag börja dokumentera allt gött som händer så att jag inte glömmer av något. Detta är iallafall grundtanken med bloggen min, men vi får se hur det hela utvecklas
 
#YOLO 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tjoho, välkommen till bloggosfären! Ser fram emot nästa inlägg :D :D :D

2013-06-17 @ 01:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0